logo min

Procesem kluczowym dla uzyskania bardzo dobrego wyglądu auta jest korekta lakieru. Polega ona na zlikwidowaniu wszystkich skutków niewłaściwego mycia i użytkowania pojazdu. W zależności od tego jaki efekt chcemy uzyska
proces ten możemy podzielić na jednoetapowy bądź wieloetapowy. W obu przypadkach należy odpowiednio przygotować powierzchnie lakieru do pracy poprzez usunięcie wszelkiego typu zanieczyszczeń takich jak np. asfalt, smoła, klej, osad metaliczny, wżery, zarysowania. Niezbędne jest również dokładne zabezpieczenie uszczelek, elementów plastikowych i aluminiowych. Następnie wykonujemy szczegółowe pomiary grubości lakieru na każdym z elementów. Dokonujemy analizy jego struktury i dobieramy odpowiednie środki ścierne. Trzeba pamiętać, że usługa ta jest bardzo skomplikowanym procesem, która wymaga wiedzy, doświadczenia oraz czasu. Z niezwykłą starannością dbamy o każdy element z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa powłoki. Istotą korekty lakieru jest usunięcie nie więcej niż 4 - 5 mikronów lakieru, podczas gdy nieodpowiednio dobrane i silne materiały ścierne w tzw. polerce usuwają aż 20 - 30 mikronów lakieru.
Prawidłowo przeprowadzony proces korekty wydobywa maksymalny blask lakieru, odzyskuje on swój głęboki, pierwotny kolor, bez rys i zmatowień. Tak przygotowana powierzchnia zasługuje na odpowiednie zabezpieczenie, które wybiera już sam klient w zależności od swoich potrzeb i możliwości finansowych.

Usługa ta przeznaczona jest również dla pojazdów całkowicie nowych w celu uzyskania idealnego stanu lakieru, który niestety nie jest standardem pojazdów nowych.

Etapy wykonywania usługi:

- szczegółowe mycie samochodu
- usuwanie smoły, zanieczyszczeń metalicznych, żywicy i ptasich odchodów
- mycie samochodu
- glinkowanie
- mycie samochodu
- odtłuszczenie karoserii i felg

- dokonanie wizualnej oceny powłoki lakierniczej
- pomiar grubości klaru na powłoce lakierniczej
- wybór ilości etapów niezbędnych do uzyskania oczekiwanego efektu
- dobór materiałów ściernych ( past polerskich)
- jedno lub wieloetapowa korekta lakieru przy użyciu materiałów ściernych i wykończeniowych
- zabezpieczenie lakieru (wosk / sealant / powłoka ochronna)

Usługi dodatkowe:

- dressing na opony
- dressing na plastiki zewnętrzne

Jednoetapowa korekta lakieru (+ wosk wysokiej klasy do wyboru, dressing opon i plastików zewnętrznych) od 1200
Dwuoetapowa korekta lakieru (+ wosk wysokiej klasy do wyboru, dressing opon i plastików zewnętrznych) od 1500
Wieloetapowa korekta lakieru (+ wosk wysokiej klasy do wyboru, dressing opon i plastików zewnętrznych)(cena orientacyjna ustalana po oględzinach pojazdu) indywidualna wycena
Dopłata do Wosku Premium (Swisswax, Zymol) 100 150 200
Zabezpieczenie lakieru podstawowym woskiem naturalnym lub syntetycznym 500 600 700
Zabezpieczenie lakieru powłoką polimerowo - kwarcową o trwałości około 6 miesięcy od 500 od 600 od 700

 

*ceny netto

facebooktelemail